שירות מענה טלפוני

כמה פעמים התקשרת לקבל שירות ובמקום לקבל שירות מאותו מקום סיימת את השיחה בעצבים לאחר המתנה ארוכה או לאחר שסוף סוף ענו לך התברר לך שמדובר בנציג להשארת הודעות בלבד ושיחזרו אלייך מהחברה אליה התקשרת בזמן אחר. כמובן שבדיוק שהם התקשרו היית לא היית ליד הטלפון או שלא יכלת לענות וכך היית צריך להתקשר מחדש לאותה חברה ושוב להמתין זמן רב ושוב להגיע בסופו של דבר לנציג להשארת הודעות. מתסכל, נכון?

כשאתה פתחת את החברה שלך הבטחת לעצמך שהלקוחות שלך יקבלו את השירות הטוב ביותר, השירות המהיר והזמין ביותר. אך ככל הגדלה החברה היה לך קשה לעמוד בהבטחה זו. לא פשוט לענות לפניות רבות כל כך, בכל שעות היום ותוך כדי גם לעבוד ולשרת את הלקוחות.

בדיוק לעסקים כמוך קיים שירות מענה טלפוני.


 

מהו שירות מענה טלפוני?

שירות מענה טלפוני בדיוק כמו שמו – שירות חיצוני שניתן לעסקים שונים מחברה חיצונית. במקום שהלקוחות שלך ימתינו למענה שלך ושאתה תעשה הכל כדי להיות זמין עבורם כל הזמן, שירות מענה טלפוני יענה להם ויתן להם את התשובות שאתה היית נותן.

שירות מענה טלפוני יכול לתאם עבורך מתן שירות בבית הלקוח, שירות מענה טלפוני יכול לענות בדיוק כמו שתנחה אותו ללקוחות השואלים שאלות שונות לגבי העסק. כך שהלקוחות לא ירגישו בהבדל, מבחינתם ברגע שנציג שירות טלפוני ענה להם (עם שם העסק שלך בתחילת השיחה) הם הגיעו לעסק שלך והם מקבלים מענה לשאלותיהם.

בניגוד למוקד הודעות בו ניתן רק להשאיר הודעה ולא לקבל מידע, התשובה שלל שירות מענה טלפוני מרגישה ללקוח כאילו מדובר במענה שנמצא אצלך בעסק, המענה מקצועי ומדויק ומשתלם לכל הצדדים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כסא אורטופדי לישיבה ממושכת

צילומים למכירה

ליטוש שיש