המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הוא מכון במימון ממשלתי העוסק במחקר, חינוך והדרכה בנושאי בטיחות בדרכים. למכון מגוון רחב של תחומי אחריות הכוללים: פיתוח וקידום מדיניות בטיחות בדרכים, עריכת מחקר על הגורמים לתאונות דרכים ופציעות, הכשרת אנשי מקצוע בתחום הבריאות במניעת תאונות. בכתבה זו תוכל לקרוא ולדעת עוד על מכון זה.

 


המכון הרפואי לבטיחות בדרכים - מהו?

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הוא ארגון בינלאומי ללא מטרות רווח המספק מחקר, חינוך והכשרה לשיפור הבטיחות בדרכים. המכון הרפואי לבטיחות בדרכים קיים מאז 1972. הוא נוסד על ידי קבוצת רופאים שרצו לקדם את רעיון הבטיחות בדרכים כסוגיית בריאות עולמית. המכון מוכר כיום כסמכות המובילה לבטיחות בדרכים בעולם. הם מעורבים במחקר, חינוך, הכשרה והסברה. המכון היה פעיל בקידום בטיחות בדרכים באמצעות קמפיינים כגון "ללא נהיגה בשכרות" ו"אל תשתה ונהג". בשנות השמונים. המכון מתמקד בעיקר בנושאים בינלאומיים הקשורים לפציעה ומוות. כיום הם מפתחים מדיניות בטיחות בדרכים גלובלית המקדמת בטיחות באמצעות תשתית וחינוך משופרים. המכון הרפואי לבטיחות בדרכים עושה עבודה חשובה מאוד בתחומו ומעלה את המודעות לנהגיה בטוחה כל העת .

 דברים שהמכון הרפואי לבטיחות בדרכים עוסק בהם

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הינו עמותה ללא מטרות רווח שמטרתה לקדם את הבטיחות בדרכים. הוא מספק שירותים רפואיים ומשפטיים בחינם לציבור. להלן 5 מהדברים שהמכון עוסק בהם:

1)     שירותים רפואיים

2)     שירותים משפטיים

3)     פנייה לציבור

4)     הכשרה וחינוך

5)     מחקר והסברה

אם אתה זקוק להכוונה ועזרה בכל אחד מהנושאים המוצגים כאן, תוכל לפנות באופן מסודר לקבלת שירות מנציג. המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ישמח לענות ולעזור בכל פניה או בעיה שתציג, העיקר לסייע בתחום הכל כך חשוב הזה.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

qPCR Probes

פסילה מנהלית

ציוד לקונדיטוריה