טיפים להצלחה עם תזונה קטוגנית

מחפשים דיאטה קלה? דיאטה שתרגישו בה נוח? דיאטה שתתאים לאורח החיים שלכם? בלי שינויים דרסטיים וגזרות קיצוניות? הכירו את הדיאטה של תזונה קטוגנית – דיאטה שבה מפחיתים את הפחמימות באופן כמעט מוחלט אך מרגישים שבעים לאורך כל היום, בריאים יותר, ערניים יותר והיא תורמת משמעותית לירידה במשקל

ניסיתם כבר יותר מידי דיאטות, וכולן הסתיימו במפח נפש? מרבית הדיאטות נגמרות בטרם עת? אולי בחלק אתם יורדים במשקל ומיד אחר כך מעלים? אם עניתם על אחת מהשאלות הקודמות – כן! כדאי שתכירו דיאטה חדשה שמקדמת תזונה קטוגנית. בעזרת טיפים קטנים תחוו הצלחה ואולי תוכלו לשמור עליה לאורך זמן.

תזונה קטוגנית – הכנה מוקדמת

התזונה הקטוגנית, שמכונה גם 'דיאטת קטו' היא תזונה שמפחיתים בה פחמימות כמעט למינימום. מה זה אומר? הוציאו מביתכם את כל הלחמים, עוגיות, פסטות, אורז וכדומה. עם זאת, התכוננו בהתאם לכללי התזונה החדשה, רכשו בסופר הקרוב לביתכם את כל הנדרש על מנת להעשיר את התזונה שלכם, ירקות ופירות מגוונים, שומנים מן הצומח כמו אבוקדו ומיני אגוזים, ביצים וקטניות למקורות טובים של חלבונים. הכנה מוקדמת תסייע לכם להצליח בדיאטה ולחוות תחושת הצלחה.


 

תזונה קטוגנית – הדרכה מתאימה

אם רק שמעתם על תזונה קטוגנית או על דיאטת קטו מחברים, זה לא מספיק. על מנת לבצע שינוי תזונתי מוצלח, ללא תופעות לוואי, חסרים תזונתיים ובעיות המתגלות במהלך תקופת הדיאטה, מומלץ מאד למצוא מישהו מקצועי שידריך כמו שצריך. הדרכה או ליווי פרטני או בקבוצה יכולה לסייע להצלחה גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה מנטלית ולהכין מראש לאתגרים שעלולים להגיע.

לסיכום, תזונה קטוגנית – לירידה במשקל אך לא רק, עם הכנה מראש יכולה להיות הפתרון עבורכם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסילה מנהלית

דיאטה דלת פחמימות לסוכרתיים – איך עושים את זה נכון?

פוליש לרצפת טרצו: מדריך לשמירה על צחצוח הרצפות שלך