דיאטה דלת פחמימות לסוכרתיים – איך עושים את זה נכון?

מחפשים דרכים יצירתיות להתמודד עם הסוכרת? או שאתם במצב גבולי הנקרה 'קדם סוכרתי' ואתם רוצים לשמור על המצב הקיים ולמנוע התדרדרות? מתמודדים עם בן משפחה חולה סוכרת? דיאטה דלת פחמימות לסוכרתיים ובני משפחותיהם יכולה להתאים לכם מאד אם רק תעשו את זה נכון

החלטתם לקחת את עצמכם בידיים ולדאוג למצבכם הבריאותי על ידי תזונה נכונה ואורח חיים בריא? מצוין! כאן תוכלו לקבל מספר טיפים לגבי איך עושים זאת בדרך הכי נכונה, כך שהמצב ישמר לאורך זמן וללא תחושת ייאוש וכישלון.

טיפ ראשון – הוציאו מהבית את המכשולים האפשריים

אם אתם מעוניינים להתחיל מהלך שיסתיים בהצלחה ולא ימסמס עם הזמן חשוב שתתכוננו אליו בהתאם. אם אתם מתכננים דיאטה דלת פחמימות לסוכרתיים, ראשית, הוציאו את כל הפחמימות מהבית. התחילו מסוכרים פשוטים ומתועשים, כמו משקאות ממותקים, ממתקים וחטיפים, אלו לא טובים לאף אחד, גם אם הוא אינו מוגדר כסוכרתי. המשיכו במהלך עם הוצאה מהבית של פחמימות כמו לחם, פסטה, אורז ודומיהם.


 

טיפ שני – הצטיידו מראש

כשמחליטים על דיאטה דלת פחמימות לסוכרתיים יש להצטייד מראש בכל מה שיחליף את הפחמימות בתזונה השוטפת. מלאו את הבית בירקות ופירות, ביצים, אגוזים שונים, אבוקדו, כל מה שאינו נמצא תחת הכותרת של פחמימות. קראו מתכונים ואספו את הקלים מבינם על מנת להצליח לשמור על הדיאטה בקלות יתרה.

טיפ שלישי – הדרכה מתאימה

אם החלטתם להתמודד עם זה לבד, הדבר אפשרי אף לא בהכרח מומלץ. הדרכה על ידי איש מקצוע או ליווי על ידי צוות מקצועי יכול להיות לעזר פעמים רבות. גם קבוצת תמיכה במתכונת שבועית או מתכונת אחרת יכולה למלא את תפקיד הליווי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסילה מנהלית

פוליש לרצפת טרצו: מדריך לשמירה על צחצוח הרצפות שלך